مساحة إعلانية - اضغط هنا
بوابة الحكومة المصرية

غلق
أخر الأخبار
"كريم" تحتفل بإنجاز وصول عدد كباتنها إلى مليون على مستوى العالم      بمؤتمر اليورومني 2018 : عمرو طلعت يستعرض المزايا التنافسية لصناعة الاتصالات وتكنولوجيا المعلومات في مصر      شريف سامى وهشام مكاوى اعضاء بمجلس ادارة اورانج مصر      ‏Soda Mobile : قريباً بالسوق المصري الهواتف الذكية أقل من 1500 جنيه      وفد رفيع من الهيئة الصينية للأمن السيبراني يزور مصر الشهر المقبل      بث تجريبى للشكل الجديد للموقع ....بث تجريبى للشكل الجديد للموقع      

ط¨ط±ظٹط¯ ظ…ط¬طھظ…ط¹ ط§ظ„ظ…ط¹ظ„ظˆظ…ط§طھ

عمرو ابو علم .. تحية لكل من استثمر فى البلد فى السنوات العجاف !

26/01/2017

كتب عمرو ابو علم الرئيس التنفيذى السابق للقرية الذكية على صفحته الشخصية بشبكة الفيس بوك .... خلصت الزحمة بتاعت 25 يناير؟ كله حيا اللي عايز يحييه وشتم اللي عايز يشتمه؟ طيب تمام.

أنا بقى عايز أحيي ناس تانية محدش جاب سيرتها.

عايز أحيي كل واحد قرر انه يعمل مشروع او شركة في السنين العجاف اللي فاتت وشغل ناس وفتح بيوت ويا سلام لو ربنا كرمه وكسب ودفع ضرايب.

عايز أحيي كل صاحب عمل ما قفلوش وحافظ على الناس ودفع مرتبات وسط توحش في الفساد الحكومي وخراب الذمم.

عايز أحيي كل واحد استثمر فلوس في اي حاجة في البلد وفضل يستثمر بغض النظر عن مين اللي بيحكم لأنه حرك السوق وشغل ناس بطريقة غير مباشرة.

حافظوا على الناس دي وساعدوهم ... ده القطاع الخاص اللي ح يبني البلد دي وبيكافح في كل الظروف وبيشتغل بايديه وفلوسه وصحته رغم كم العوائق والمشاكل اللي شايفينها من سنين كتير، لا ساب فلوسه بره وبعت لنا تويتات وبوستات نصايح، ولا قفل الشغل وقعد على النت يفتي ويتنطط ... الشركات الصغيرة والمتوسطة وأصحابها هما اللي ح يبنوا مصر ومش مستنيين حاجة من حد .

#ابدأ_بنفسك

اضف هذا الموضوع الى :

تعليقات :

اضف تعليق :

العنوان:
الاسم:
البريد الإلكتروني:
التعليق:
  • Telecom Egypt
  • Mobinil

Egypt ICT

رعاة الموقع

Link Development Link Development التصميم بواسطة